Zwroty i reklamacje
Reklamacje
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 572 260 930.
Po pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). Możesz również wypełnić formularz reklamacji TUTAJ.
- W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@plushleaf.pl lub telefonicznie: +48 572 260 930. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w Regulaminie.
Zwrot produktów
Możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni. Odeślij do nas towar w ciągu kolejnych 14 dni, licząc od dnia odstąpienia od umowy.
Zwrotowi nie podlegają produkty, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
- Poinformuj nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór został zamieszczony TUTAJ, jednak nie jest to obowiązkowe.
- Odeślij zakupiony produkt.
- Zwrot płatności w przypadku odstąpienia od umowy następuje przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie wskażesz inne rozwiązanie.
Adres do zwrotu:
Plushleaf
ul. Dokerska 30/31
54-142 Wrocław